HDdownload

HDdownload

HDdownload

HDdownload

دانلود دوبله فارسی انیمیشن من شرور ۲ – Despicable Me 2 2013

سه شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۲، ۰۵:۵۹ ق.ظ

 

Despicable Me 2 TSRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با کیفیت TSRip 720p می باشد|

 

Despicable me 2 dvd cover small دانلود دوبله فارسی انیمیشن من شرور 2   Despicable Me 2 2013

 

نام انیمیشن: Despicable Me 2 – من شرور ۲

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۹۸ دقیقه

حجم: ۶۵۵ مگابایت

کیفیت: TSRip 720p (کیفیت پرده ای)

دوبله فارسی

خلاصه داستان: در قسمت دوم از انیمیشن « من نفرت انگیز » ، گرو ( با صدای استیو کارل ) که دیگر مانند گذشته خبیث نیست، تصمیم می گیرد گروهی بسازد و یک جنایتکار تازه که آرامش را از همه سلب کرده، ادب کند اما…

 


کاور انیمیشن (برای مشاهده ی سایز اصلی، بر روی عکس کلیک کنید):

Despicable me 2 dvd print small دانلود دوبله فارسی انیمیشن من شرور 2   Despicable Me 2 2013

 

 

تصاویری از کیفیت نسخه مربوطه (برای مشاهده ی سایز اصلی، روی عکس کلیک کنید):

Mane Sharoor 2 screenshots 01 دانلود دوبله فارسی انیمیشن من شرور 2   Despicable Me 2 2013 Mane Sharoor 2 screenshots 02 دانلود دوبله فارسی انیمیشن من شرور 2   Despicable Me 2 2013

Mane Sharoor 2 screenshots 03 دانلود دوبله فارسی انیمیشن من شرور 2   Despicable Me 2 2013

 

توجه مهم: کاربران عزیز، همان طور که مطلع هستید، نسخه ی اصلی انیمیشن Despicable Me 2 هنوز عرضه نشده و تنها نسخه با کیفیتی که در اینترنت موجود هست، نسخه ی پرده ای انیمیشن که با دوربین های حرفه ای ضبط شده هستش. در هر صورت، این نسخه اصلا کیفیت مطلوبی رو دارا نیست و فقط برای عزیزانی که مشتاق دیدن دوبله فارسی انیمیشن هستن ارائه شده. به محض انتشار نسخه ی اصلی این انیمیشن، ویدیوی مربوطه اصلاح شده و صدای انیمیشن مطابق با نسخه ی بلوری میکس خواهد شد.

 

download دانلود دوبله فارسی انیمیشن من شرور 2   Despicable Me 2 2013دانلود :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۲، ۰۵:۵۹ ق.ظ
  • amir kardan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی