HDdownload

HDdownload

HDdownload

HDdownload

دانلود دمو بازی Fifa 14 برای PC

چهارشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۲، ۰۴:۱۲ ق.ظ

همانند سال گذشته، نمی توان درباره FIFA 14 مطلب نوشت، اما آن را با نسخه قبلی اش مقایسه نکرد. قابلیت های جدیدی به نام های Pro Shot ،Teammate Intelligence و Variable Dribble Touches به بازی اضافه شده اند که تغییرات بسیار بزرگی را در این سری ایجاد خواهند کرد. از این رو، به نظر می رسد که FIFA 14 بزرگترین تغییرات را نسبت به نسخه قبلی در خودش قرار داده باشد. EA امیدوار است که بتواند با این روند، همچنان FIFA را موفق ترین فوتبال این نسل نگه دارد. آقای نیک چنون (Nick Channon) تهیه کننده این بازی می گوید: "هدف اصلی در FIFA 14 این است که بازیکنان بتوانند گل های بسیار خوبی بزنند و این موضوع تنها مربط به شوت کردن نمی شود.
بلکه بازی به شکلی ساخته شده که شما فرصت بهتری برای شوت کردن و گل زدن پیدا کنید. در بازی های قبلی، زمانی که می خواستید در بین مدافعان فضای خوبی پیدا کنید، باید زیاد عقب و جلو می رفتید که این کار کمی تکراری می شد و سرانجام بازیکنان می توانستند گل های نه چندان خوبی بزنند. این چیزی است که ما می خواستیم در این بازی تغییر دهیم." در FIFA 13 ما با First Touch روبرو شدیم و اکنون این قابلیت به سیستم دریبل های بازی نیز منتقل شده است. در این نسخه، توپ به شکل خودکار در زمان دویدن به پای بازیکنان نمی چسبد و کنترل توپ به مهارت های فردی بازیکن نیز بستگی دارد.

Fifa 14 PC-DEMO

 

Fifa 14 pc cover small دانلود دمو بازی Fifa 14 برای PC

 


 

به طور مثال، بازیکنانی مانند مسی (Messi) و بیل (Bale) در این قسمت بسیار خوب هستند و این در حالیست که این کار برای بازیکنان دیگر کمی سخت تر می شود. این قابلیت باعث می شود تا اگر مهاجم قوی ای داشته باشید، موقعیت های بسیار خوبی در بین دفاع تیم حریف پیدا کنید و گل بزنید. در کنار این موضوع، بازی قسمت جدیدی به نام Sprint Dribble Turns را در خودش قرار داده که باعث می شود بازیکنان آزادی بیشتری در مانور دادن در هر جهتی داشته باشند. اگر این دو امکان تازه را با هم ترکیب کنند، EA به خوبی توانسته یکی از مشکلات نسخه قبلی را برطرف کند و بازیکنان می توانند با سرعت بیشتری بازی کنند.

قابلیت First Touch درون بازی از نسخه ی سیزدهم به این سری اضافه شد و در این شماره نیز حضور پررنگ تری نسبت به نسخه قبل دارد و با اضافه شدن دریبل های طبیعی تر در بازی قابلیت First Touch علاوه بر ماندن به شکل سابق با دریبل های موجود تلفیق شده است و دریبل های ناگهانی در طول بازی جزو نقاط مثبت گیم پلی محسوب می شود.لایسنس های بازی نیز همانند نسخه های پیشین بسیار خوب و فوق العاده عمل کرده است و بالغ بر ۲۵ لیگ را پوشش میدهد ولی در میان لایسنس تیم های بین المللی تفاوت چندانی وجود ندارد اما این طور به نظر می رسد که بازهم فیفا از لحاظ لایسنس ها از رقیب دیرینه خود یعنی PES پیشی بگیرد.

نوع تماشاچیان حاضر و تشویق آنان نیز بسیار زیبا تر و پویا تر از نسخه های پیشین است.دیگر آن ها جسم های متحرک و بی گرافیک نیستند و این بار از هوش مصنوعی بهره مند خواهند شد طبق تریلر های موجود و مشاهده شده میتوانیم نتیجه بگیریم که کیفیت تماشاچیان از چند ضلعی که راس های آن قابل مشاهده بودند ارتقا یافته و متناسب با بازی تیم شان شعار هایی را سر می دهند که این عمل در روحیه بازیکن تاثیر مستقیم می گذارد.همانند نسخه ی گذشته روحیه ی بازیکن ها در زدن ضربات پنالتی ضربات آزاد و نوع بازی آن ها تاثیر مستقیم می گذاشت اما باید این نکته را نیز یادآور شوم که روحیه و انگیزه بازیکنان در تیم با توجه به زیاد بازی کردن و یا بازی نکردن آن متغیر بود(در بخش مربیگری)و در این نسخه با وجود همین بخش روحیه درون بازی نیز اضافه شده.کیفیت توپ در این بازی به گفته ی سازندگان تقویت شده است و دیگر باگ های مربوط به توپ را شاهد نیستیم.

Ultimate Team یکی دیگر از ویژگی های تقویت یافته این عنوان است پیشرفت بسیار زیادی که در این بخش شاهد بودیم در انقلابی شدن هرچه بیشتر این سری موثر است. با توجه به عرضه ی FIFA 14  بر روی کنسول های نسل آینده(XO,PS4) Ultimate Team نیز به صورت یک DLC به صورتی مفصل تر برای نسل آینده عرضه می شود.در Ultimate Team شما میتوانید اسطوره های مختلف را از سراسر تیم های جهان و اسطوره های زمان های قدیم نظیر پلُه درون تیم خود قرار دهید.ویزگی جدید بازی که از امسال اضافه خواهد شد Protect Ball می باشد همانطور که از اسم آن مشخص است میتوانید با استفاده از آن توپ را در اختیار خود نگاه دارید و از آن مراقبت کنید به زبان ساده تر میتوان گفت این قابلیت باعث می شود تسلط شما بر روی توپ بیشتر شود و در عوض از سرعت شما می کاهد.یکی از جذاب ترین مواردی که به بازی اضافه شده قابلیت شانس دوباره است این قابلیت به بازیکن اجازه میدهد تا هنگام تکل ناموفق بتوانند به سرعت تکل بعدی را نیز بزنند اما EA از انتشار اطلاعات بیشتر خودداری کرده است.
موتور بازیسازی این بازی برای نسل آینده انجین Ignite می باشد که به تازگی از سوی EA معرفی شده است این موتور فقط برای نسخه ی PS4 و Xbox One استفاده می شود.اما یکی از مشکلات این نسخه برای این نسل استفاده از همان موتور قبلی می باشد اما در کنسول ها به صورت تقویت شده و در PC به همان شکل مورد استفاده قرار میگرد و میتواند در مبارزه با PES به ضرر FIFA است مگر این که فیفا باز هم برگ برنده ای برای رو کردن مقابل PES داشته باشد و در این صورت شاهد رقابت پیچیده ای خواهیم بود. قسمت Career را در این قسمت میتوانید به صورت آنلاین تجربه کنید و با ترکیب خود در سراسر جهان با افراد مختلف مسابقه دهید.یکی از برگ های برنده ی FIFA همین بخش آن است که در نهایت ساده بودن بسیار جذاب و دوست داشتنی است.پست های قسمت Career برای بازیکن ها پیشرفته تر شده و هر پست به چند شاخه مختلف تقسیم می شود و همچنین Rating های بازیکنان (Career)دیگر مانند گذشته به نمره ی بازیکن در بازی هایش وابسته نیست بلکه رضایت سرمربی نیز برای گرفتن امتیاز بیشتر و در نتیجه راه یابی به تیم های بهتر از لازمه های آن است.

منبع توضیحات : پردیس گیم

 

تصاویری از محیط بازی:

Fifa 14 screenshots 01 small دانلود دمو بازی Fifa 14 برای PC Fifa 14 screenshots 02 small دانلود دمو بازی Fifa 14 برای PC

Fifa 14 screenshots 03 small دانلود دمو بازی Fifa 14 برای PC Fifa 14 screenshots 04 small دانلود دمو بازی Fifa 14 برای PC

Fifa 14 screenshots 05 small دانلود دمو بازی Fifa 14 برای PC Fifa 14 screenshots 06 small دانلود دمو بازی Fifa 14 برای PC

 


 

download دانلود دمو بازی Fifa 14 برای PCدانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

 

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۲، ۰۴:۱۲ ق.ظ
  • amir kardan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی