HDdownload

HDdownload

HDdownload

HDdownload

دانلود بازی Grand Theft Auto V برای XBOX360

جمعه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۲، ۰۶:۱۹ ب.ظ

در Grand theft Auto V با ۳ شخصیت قابل بازی مواجه خواهید شد که مایکل (Michael)، ترور (Trevor) و فرانکلین (Franklin) نام دارند. هر کدام از این شخصیت ها دارای مهارت های خاص خود هستند و هر کدام از آن ها را می توان تا ۳ درجه شخصی سازی کرد. همچنین این شخصیت ها دارای داستان خاص خود هستند و Rockstar برای هر کدام از آن ها یک داستان مخصوص را در نظر گرفته است. سرگذشت این شخصیت ها باعث شده که داستان بازی نیز بسیار پیچیده دنبال شود. در طول بازی، مراحلی مانند Three Leaf Clover در GTAVI وجود دارند که بسیار هیجان انگیز و درگیر کننده هستند. دن هازر (Dan Houser) می گوید که این بازی از نظر داستانی با نسخه های قبلی بسیار متفاوت است و بازیکنان با روند کاملاً تازه ای مواجه می شوند. همچنین انتخاب این ۳ شخصیت در هر لحظه از بازی امکان پذیر است. بازیکنان می توانند در هر زمان بین شخصیت ها تعویض کنند. منویی برای این کار به وجود آمده که Switch Characters نام دارد. در این حالت، دوربین بازی به حالتی مانند Google Earth درمی آید و بازیکنان می توانند شخصیت های بازی را مشاهده کنند و آن ها را برای بازی کردن انتخاب کنند. حال اگر این کار را انجام دهید و شخصیت خاصی را انتخاب نکنید، مشاهده می کنید که سایر شخصیت ها در طول روز چه کارهایی انجام می دهند و دست به چه فعالیت هایی می زنند. هر کدام از شخصیت ها، زمانی که کنترل آن ها را بدست نمی گیرید، کارهای خاصی را انجام می دهند و به شغل مخصوص خود مشغول هستند.

Grand Theft Auto V XBOX360-QUACK

 

GTA V xbox360 cover small دانلود بازی Grand Theft Auto V برای XBOX360

 


دیدن این موضوع یکی از المان هایی است که بازیکنان با دیدن آن ها قطعاً غافلگیر می شوند. به طور مثال، با شخصیت ترور در شهر Los Santos در حال فرار از دست پلیس هستید و می توانید به سراغ مایکل بروید که در حال Snipe کردن چند خلافکار است و یا می توانید سری به فرانکلین بزنید که از پشت یک هیلکوپتر مشغول تیراندازی است. این موضوع بسیار هیجان انگیز است. ترور دارای مشکلات روانی است و به یکباره دست به کارهای دیوانه واری می زند. او اهل شهری به نام Blaine است که در بازی وجود دارد. شهر او جایی برای انسان های خلافکار، معتاد و… است. او بعد از وقوع ماجراهایی با شخصیت های دیگر بازی روبرو می شود.
شخصیت های بازی می توانند با یکدیگر ارتباط داشته باشند و دست به فعالیت های مختلفی بزنند. GTAV از هر نظر یک پیشرفت بسیار بزرگ به حساب می آید و گیم پلی آن نیز واقعاً بزرگتر، هیجان انگیز و کاملاً دگرگون شده است. دنیای این بازی بزرگترین در بین تمام این سری از بازی ها خواهد بود که تکنولوژی ها جدیدی را نیز در خودش قرار داده که باعث شده تا بازیکنان با کنترل بهتری در بازی مواجه شوند. Los Santos بزرگترین شهری است که تا کنون در یک بازی مشاهده خواهید کرد. اگر محیط های بازی هایی مانند Red Dead Redemption ،GTAIV و GTA: San Andreas را در کنار هم قرار دهید، دنیای GTAV از جمع این محیط ها نیز بزرگتر خواهد بود!

حتی شما در این بازی می توانید به مکان های زیر آب بروید. شخصیت های بازی در این عنوان می توانند فعالیت های مختلفی مانند یوگا، تنیس، گلف و… را انجام دهند. برای رفتن به زیر آب نیز باید تجهیزات غواصی داشته باشید تا بتوانید این کار را انجام دهید. در بازی GTAV با اتومبیل های بیشتری نسبت به نسخه های قبلی مواجه خواهید شد. حتی دوچرخه های BMX نیز در بازی دیده می شوند. موتورهای کوهستان، موتورهای شهری، تراکتور، هیلیکوپتر، هواپیما و جت اسکی از جمله وسایلی خواهند بود که در بازی می توانید آن ها را برانید. دن هازر می گوید: "کنترل اتومبیل ها در این بازی بسیار بهتر از نسخه های قبلی شده و از این نظر می توان این قسمت را با بازی های رانندگی مقایسه کرد.

همچنین فیزیک روی کنترل این وسایل تأثیر زیادی دارد و بازیکنان با هیجان بیشتری روبرو می شوند. در این بازی با مسابقات رانندگی جالبی روبرو می شوید که تا به حال مشاهده نکرده اید." هازر به این موضوع اشاره می کند که موفقیت بازی GTAIV باعث شد که آن ها پول و سرمایه بیشتری را روی این بازی خرج کنند و کاری کنند که GTAV تأثیرگذارتر از نسخه قبلی باشد. مأموریت های داینامیکی که در بازی Red Dead Redemption وجود داشتند، در این بازی نیز دیده می شوند. Rockstar می گوید که این سیستم باعث می شود تا بازیکنان در زمان بازی با مراحلی روبرو شوند که انتظار آن ها را نداشته اند و این موضوع می تواند جذاب باشد. البته می توانید این مأموریت ها را نادیده بگیرید و آن ها را انجام ندهید.

موتور Rockstar Advance Game Engine که برای ساخت تمام بازی های Rockstar از آن استفاده می شود، در مقایسه با GTAIV با تغییرات زیادی روبرو شده است. قسمت Rendering، نور و Shaderهای این موتور با تغییرات بسیار زیادی روبرو شده است. هازر می گوید که در GTAIV آن ها می توانستند تنها ۱٫۵ کیلومتر دورتر را پردازش کنند و در بازی به نمایش دربیاورند، اما در این بازی آن ها می توانند دورترین کوه ها را به تصویر بکشند و دورترین مکان ها را در مسافت های بسیار دور مشاهده خواهید کرد. جلوه های ویژه بازی بسیار عالی از کار درآمده اند و حتی برخی از انفجارها در فاصله های بسیار دور نیز به نمایش درمی آیند و تغییرات مخرب زیادی بجا می گذارند. موسیقی های بازی نیز هیجان بیشتری را به بازیکنان انتقال می دهد و تجربه Rockstar در Max Payne 3 باعث شده که میان پرده های بازی GTAV بسیار زیبا و دوست داشتنی باشند. این بازی در سال ۲۰۱۳ برای PS3 و Xbox 360 عرضه می شود.

منبع توضیحات: وبلاگ Euro Gamer

 

تصاویری از محیط بازی:

GTA V screenshots 01 small دانلود بازی Grand Theft Auto V برای XBOX360 GTA V screenshots 02 small دانلود بازی Grand Theft Auto V برای XBOX360

GTA V screenshots 03 small دانلود بازی Grand Theft Auto V برای XBOX360 GTA V screenshots 04 small دانلود بازی Grand Theft Auto V برای XBOX360

GTA V screenshots 05 small دانلود بازی Grand Theft Auto V برای XBOX360 GTA V screenshots 06 small دانلود بازی Grand Theft Auto V برای XBOX360

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول XBOX360 :

1) برای اجرای بازی ها ، پس از دانلود نمودن تمامی پارت های هر بازی ، یک فایل با فرمت ISO در اختیار شما قرار می گیرد. این فایل را باید توسط نرم افزارهایی مانند CloneDVD  به صورت Burn Image To Disc رایت نمایید. دقت داشته باشید که حتما باید از DVD9 استفاده نمایید.

۲) برای اجرای بازی ها ، کنسول شما باید به آخرین آپدیت دستگاه آپدیت شده باشد. در صورت عدم اطلاع از نسخه آپدیت کنسول خود و یا ندانستن روش آپدیت ، به هیچ وجه به اجرای بازی در کنسول خود نپردازید به دلیل اینکه باعث از کارافتادگی کامل کنسول شما خواهد شد. آخرین آپدیت مربوط به کنسول خود را همواره می توانید در پستی که هر بازی زده می شود در همین بخش پیدا کنید.

۳) برای اطلاع از آپدیت کنسول خود و اجرای بازی های هکی ، به فروم های معتبر در این زمینه مراجعه نمایید. از جمله این فروم ها ، می توان به فروم معتبر بازی سنتر اشاره نمود. دقت داشته باشید که سئوالات شما کاربران عزیز در مورد نحوه آپدیت کردن کنسول به هیچ وجه مورد پشتیبانی وبسایت دانلودها نمی باشد . ولی تمامی بازی ها تست شده با آخرین نسخه آپدیت بوده و کاملا سالم می باشند.

 

caution دانلود بازی Grand Theft Auto V برای XBOX360 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Grand Theft Auto V برای XBOX360دانلود DVD1 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Direct Link

 

download دانلود بازی Grand Theft Auto V برای XBOX360دانلود DVD2 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Direct Link

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • جمعه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۲، ۰۶:۱۹ ب.ظ
  • amir kardan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی