HDdownload

HDdownload

HDdownload

HDdownload


پرفروش ترین و برترین بازی جهان در سال 2013

 
            توضیحات : :

کمتر گیمریست که با سری بازیهای بسیار محبوب و زیبای ندای وظیفه کمپانی اکتیویژن آشنایی نداشته باشد .بازی Call Of Duty با انتشار بیش از ۱۰ نسخه ی متفاوت و جنجالی ازسال ۲۰۰۳ تاکنون ، همواره یکی از پر طرفدارترین عناوین دنیای گیم بوده و پس از فراز و نشیب های فراوان توانسته به یکی از پرفروش ترین FPS های تاریخ گیم تبدیل شود . نسخه ی جدید این بازی تحت عنوان Call of Duty : Ghosts حرف های زیادی برای گفتن دارد و با گرافیکی بی نظیر و امکاناتی منحصر به فرد بازگشته و فصد دارد یک تجربه ی استثنائی از ژانر اکشن تیراندازی را به طرفداران این سری هدیه کند . وقایع Call of Duty: Ghosts در سال ۲۰۲۳ رخ می دهد و در جهانی می باشد که دیگر ایالات متحده به عنوان ابر قدرت شناخته نمی شود چرا که در سال ۲۰۱۳ اتفاقاتی در این کشور رخ می دهد که منجر به تضعیف شدیدش می شود.در Call of Duty: Ghosts این بار ایالات متحده در برابر کشور های آمریکای لاتین قرار خواهد گرفت . چرا که فدراسیون کشورهای آمریکای جنوبی در نهایت موفق شده اند که به منابع فراوانی دست پیدا کنند و به یک ابر قدرت جدید تبدیل شده اند.  

                                                                         

            به مانند تمامی قسمت های  گذشته Activision تمرکز بسیاری را برای خلق یک اثر درخشان دیگر مربوط به داستان Ghosts گذاشته است. داستانی که توسط Stephen Gaghan برنده ی اسکار فیلم Traffic نوشته شده است و بر خلاف قسمت های گذشته ی Call of Duty این بار شاهد داستانی عاطفی تر و تیره تر می باشیم و زمانی را روایت می کند که پس از یک رویداد ویرانگر که در توازن قدرت های جهانی تغییراتی بزرگ ایجاد می کند ، دیگر کشوری چندان به ایالات متحده اهمیت نمی دهد و دیگر کسی این کشور را به عنوان یک ابر قدرت به رسمیت نمی شناسد ، حکایت آینده ی آمریکا به مانند کشورهایی شده که خودش روزی به علت ضعیف بودن آن ها ادعای مالکیتشان را داشته بود.

 


مراحلی که بازیکنان در آن به ماجراجویی های خود خواهند پرداخت ، بسیار شبیه به همان شیوه هایی است که هر کسی با این سری آشنایی دارد و انتظارش را می کشد. قهرمانان ما در شروع یکی از مراحل که در یک کشتی می باشد باید بمب ها و سلاح هایی که در این کشتی است را پیدا کنند و این کشتی را نابود سازند ، در ابتدا آن ها در زیر اقیانوس هستند و ماهی ها و مرجان هایی که تخت سنگ ها را به احاطه ی خود درآورده اند را در مقابل چشمانشان می بینند ، سپس آن ها به کف اقیانوس می رسند و گروهی از دشمنان را با شلیک همزمان از بین می برند وسپس باید به کشتی دشمن نفوذ کرده و در زمان گشت زنی نگهبانانجایی را برای پنهان شدن پیدا کنند و تا جایی که می توانند مخفی کاری را در دستور کار خود قرار دهند.

                                                                         

چنین تنظیماتی و این نوع دشمنانی که در برابر آمریکا قرار گرفته اند ، نه تنها در این بازی بلکه در میان دیگر شوترهای جنگی هم جدید می باشد. چرا که وقتی به دیگر شوترهای جنگی نگاه می کنیم آمریکا تاکنون در برابر کشورهای ویتنام، افغانستان ، عراق، پاکستان، خاورمیانه، کره (شمالی و جنوبی) ، روسیه، چین، تروریست ها، بیگانگان و زامبی ها قرار گرفته است ، اما هرگز به جنگ با کشورهای آمریکای جنوبی برنخواسته است. بنابر این ، چنین چیزی امتیازی برای خلاقیت Infinity Ward می باشد. به گفته ی سازندگان بازی Ghosts همانند نسخه چهارم یک انقلاب بزرگ در سبک تیراندازی اول-شخص به وجود می آورد و گیم پلی آن تغییرات زیادی کرده است . این ادعا درباره سبکی که سال هاست به ورطه تکرار افتاده، بسیار بزرگ است و در صورت تحقق چنین وعده ای، حقیقتاً می توان شاهد یک انقلاب بود.

            
سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Call of Duty : Ghosts
  • OS: Windows 7 64-Bit / Windows 8 64-Bit
  • CPU: Intel Core 2 Duo E8200 2.66 GHZ / AMD Phenom X3 8750 2.4 GHZ or better
  • Memory: 4 GB RAM
  • Hard Disk Space: 40GB
  • Video: Nvidia GeForce GTS 450 / ATI Radeon HD 5870 or better
  • Sound: DirectX compatible sound card
  • DirectX: DirectX 11
  • Internet: Broadband Internet connection for Steam and Online Multiplayer




  8 دیویدی قیمت : 16500 تومان

با تخفیف ویژه قیمت فقط : 14500 تومان

bigpost1271 بازی PES 2013 با گزارش ترکی آذری و فارسی

(این محصول دارای گارانتی فروشگاه میباشد)

 در هرکجای کشور که هستید تنها با چند کلیک ساده این محصول را خرید نمایید و پس از دریافت وجه را به مامور پست بپردازید !

           
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • جمعه, ۲۲ آذر ۱۳۹۲، ۰۵:۰۸ ب.ظ
  • amir kardan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی