HDdownload

HDdownload

HDdownload

HDdownload

۲۱ مطلب در تیر ۱۳۹۲ ثبت شده است


آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محسن چاوشی با عنوان لباس نو را برای شما کاربران دانلودها آماده کرده ایم. این آهنگ تیتراژ ویژه برنامه نوروزی شبکه دوم سیما با اجرای احسان علیخانی می باشد. هم اکنون می توانید این آهنگ بی نظیر را با کیفیت اورجینال از  وب سایت دانلودها دریافت نمایید. تیم دانلودها سال خوشی را برای شما عزیزان آرزومند است.

 

Mohsen Chavoshi Lebase No دانلود آهنگ فوق العاده زیبای محسن چاوشی با نام لباس نو (تیتراژ ویژه برنامه نوروز)

 

 

Young Justice 2 دانلود فصل دوم انیمیشن عدالت جویان جوان – Young Justice S02 2012

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|زیرنویس فارسی تمامی قسمت های مجموعه به پست اضافه شد|

|اتمام فصل دوم|

 

 

 

نام انیمیشن : Young Justice Season 2 ، عدالت جویان جوان فصل دوم – قسمت های ۱ تا ۲۰

ژانر : انیمیشن ، اکشن ، حادثه ای ، ماجرایی

سال انتشار : ۲۰۱۲

وضعیت : پایان فصل دوم 

تعداد فصل : ۲ فصل

مدت زمان : ۲۲ دقیقه

حجم : به طور میانگین هر قسمت ۹۰ مگابایت

کیفیت : ۷۲۰p 

امتیاز : ۸٫۸ / ۱۰ 

زیرنویس فارسی : دارد ، اختصاصی تیم ترجمه دانلودها

 

خلاصه داستان: داستان انیمیشن در مورد گروه جوانی است که توسط چهار ابرا قهرمان بت من ، فلش ، آکوا من و گرین آرو آموزش دیده اند تا در برار دشمنان مقابله کنند . البته رهبر اصلی عدالت جویان کسی نیست جز سوپر من محبوب . این انیمیشن با داستانی زیبا و کارکتر های محبوب می تواند شما را به حال و هوای شیرین دوران کودکی ببرد . البته داستان این انیمیشن اینقدر جذاب است که هر رده سنی را می تواند به خود علاقه مند کند .

 

Angry Birds Toons Season 1 WebRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت هجدهم به پست اضافه شد|

 

angry birds toons cover دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013

 

نام انیمیشن: Angry Birds Toons – انیمیشن پرندگان خشمگین

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: هر قسمت به طور میانگین ۲ دقیقه و ۳۰ ثانیه

حجم: هر قسمت به طور میانگین ۲۲ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

خلاصه داستان: زندگی برای پرندگان خشمگین در جزیره ی خوک ها ساده نیست. پرنده خشمگین Red به همراه دوستان پرنده ی خود با نام های Chuck, Matilda, Bomb, Blues و Terence باید با یکدیگر همکاری کرده تا از تخم های خود و آینده ی زندگیشان در برابر خوک های بد طینت مراقبت کنند و …

 

 

The Walking Dead: Survival Instinct یک عنوان در قالب اول شخص شوتر است. اما موردی که این بازی را با شوتر های دیگر متمایز می‌کند، تاکید آن بر مخفی‌کاری و استفاده از سلاح‌های گرم به عنوان آخرین راه حل باقی‌مانده است. Walker ها (زامبی‌ها در دنیای The Walking Dead اغلب Walker یا Biter خوانده می‌شوند) به حرکت موجودات زنده (انسان و حیوان) و صدای آنها عکس العمل نشان می‌دهند. در نتیجه زمانی که صدای شلیک تیری را بشنوند مسیر خود را به سمت صدا تغییر می‌دهند. این موضوع باعث می‌شود تا نبردهایی که در آنها از سلاح سرد استفاده می‌کنیم بر نبرد با سلاح گرم ارجحیت پیدا کند. با این حال بهتر است تا آنجایی که امکان دارد بازی‌باز‌ها از درگیری با Walker ها خودداری نمایند. Walker ها با وجودی که کند و آهسته هستند اما آن‌ها از مهارت‌های بسیار بالایی برخوردار هستند و همانند یک ماشین درنده، شما را خواهند کشت.

The Walking Dead: Survival Instinct PC-RELOADED

 

The Walking Dead SI pc cover دانلود بازی The Walking Dead: Survival Instinct برای PC

 

حضور Walkerها در طول بازی قابل پیش‌بینی نیست اما اگر در مسیر خود، شما با گروهی از آنان برخورد کردید، باید حدالامکان از آن‌ها اجتناب کنید و یا در مکانی باقی بمانید تا گله‌ی آنها از آنجا عبور نماید. با طی کردن کردن مأموریت‌ها، Walkerهایی را مشاهده می‌کنید که گاهی اوقات در حال پاره‌پاره کردن اجساد انسان‌ها و یا حیوانات هستند، در این مواقع شما یک فرصت بزرگ را بدست می‌آورید تا از کنار آن‌ها عبور کنید. پس از گذراندن چند مأموریت، Daryl کاریزمایی همانند سریال پیدا می‌کند و به وسیله‌ی تیرکمان و Crossbow می‌‌تواند دشمنان خود را از پا درآورد. استفاده از محیط برای ادامه ماموریت‌ها بسیار اهمیت دارد. برای مثال اگر در مسیر شما Walker باشد، می‌توانید با پرتاب یک بطری حواس او را پرت کرده و به مسیر خود ادامه دهید. در The Walking Dead: Survival Instinct نیز همانند بازی Telltale Games، انتخاب‌ها در روند و همچنین پایان بازی تاثیر‌گذارند. در طول داستان و یا ماموریت‌ها افرادی را می‌بینید که می‌توانید آن‌ها را به عضویت گروهتان در بیاورید و در آینده از کمک‌هایشان بهره‌مند شوید. این افراد برخلاف سریال (که معمولا یک تهدید به حساب می‌آیند) بیشتر به عنوان کمک و منبع هستند. بعضی از آن‌ها به خاطر امنیت و آرامش نسبی به گروه شما ملحق می‌شوند در حالی که برخی دیگر، انجام کارهایی را از شما درخواست خواهند کرد که در صورت انجام آن، می‌توانید روی کمک آنها در آینده حساب باز کنید. مدیریت منابع در بازی بسیار مهم است. غذا، سوخت، اسلحه و مهمات در بازی به صورت محدود وجود دارد و در صورت استفاده نکردن بهینه با مشکل مواجه خواهید شد. برای پیدا کردن و افزایش داشته‌های خود، باید محیط بازی (داخل سطل آشغال‌ها، خانه‌ها، اتومبیل‌ها و … ) را به دقت بگردید. همچنین می‌توانید افراد گروهتان را برای یافتن غذا و سوخت به ماموریت های مختلف بفرستید. البته این افراد بسته به مهارت‌هایشان ممکن است دست پر یا دست خالی برگردند و یا هیچ وقت برنگردند.

منبع توضیحات: وبسایت بازی سنتر