HDdownload

HDdownload

HDdownload

HDdownload

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۲ ثبت شده است

خرید اینترنتی  بازی Battlefield 4 - بتلفیلد 4

سرانجام انتظارها به پایان رسید و نسخه جدید بتلفیلد  رسید!





           سری Battlefield  همواره از بزرگترین بازی های موجود در هر نسل بوده اند که نسخه های جدید آن بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. پس از موفقیت های کسب شده در مجموعه Bad Company، قرار شد تا در ادامه یک نسخه اصلی برای این سری عرضه شود. به این ترتیب Battlefield 3 در سال ۲۰۱۱ منتشر شد که دارای یک اکشن نفس گیر و هیجان انگیز بود و هنوز هم کسانی هستند که بخش تک نفره آن را با وجود ضعف های فراوان، برای چندمین بار تجربه می کنند. البته بیشترین موفقیت این بازی به بخش چندنفره آن مربوط می شود که توانسته به یکی از پرمخاطب ترین عناوین گروهی شبکه های آنلاین تبدیل شود. هم اکنون بار دیگر همه نگاه ها بسوی BF معطوف شده و همانطور که انتظار می رفت، EA جوخه جدید خود را وارد چهارمین میدان نبرد نمود و اینگونه شد که Battlefield 4  به رسمیت رسید. سازندگان در استودیوی خوشنام DICE نوید یک داستان درگیر کننده و عالی را می دهند. شخصیت پردازی و روابط ما بین آن ها در BF4 از سطح بالاتری نسبت به قبل برخوردار است و حفظ جان هر یک از اعضای گروه، از چالش های هر بازیکنی خواهد بود.



داستان بازی دنباله‌روی همان فرمول همیشگی شوترهای امروزیست! ایالات متحده در یک سو و جمهوری فدرال روسیه نیز در سویی دیگر در حالی که اتفاقاتی که در شانگهای برای تیم “سنگ قبر” (Tombstone) رخ می‌دهد کاتالیزور اصلی داستان در BF4 است.این گروه متشکل از چندین میهن پرست امریکایی است که رهبرشان شخصی به نام Daniel Recker است.همان کسی که باکس آرت بازی به عکسش مزین شده است و در تریلرها صدای او را می‌شنویم.بازی‌کن نقش “رکر” را برعهده می‌گیرد که وظیفه دارد همراه با تیم سه نفره‌اش اعضای ارشد و پرنفوذ آمریکایی و برخی ژنرال‌های ارشد را که توسط سرباز های چینی به گروگان گرفته شده اند و در شهر شانگهای نگهداری می شوند را پیدا کرده و آن ها را از این شهر پرجمعیت فراری دهند که در حین این عملیات ماجراهای داستان پیچیده‌تر می‌شوند.مسائل شخصی و زندگی خصوصی تیم “سنگ قبر” به عنوان مهم‌ترین رکن بازی ایفای نقش می‌کنند.






ظاهراً تغییرات زیادی در گیم پلی بازی وارد نشده و فقط دستی به سر روی آن کشیده شده که کمی تازه جلوه کند. امکاناتی از قبیل گرا دادن و رد و بدل کردن دستورات در میان افراد جوخه یا امکان استفاده از وسایل نقلیه سبک و سنگین در حد و اندازه های گسترده و همچنین یک سری تغییرات در ساختار اسلحه های قابل استفاده در BF4 به چشم می خورند. امکان راندن وسایل نقلیه در نسخه های قبلی هم موجود بود که اتفاقاً یکی از محبوبترین مراحل BF3 را تشکیل می داد اما اینبار امکان رانندگی و استفاده از جیپ های جنگی دشمنان هم وجود خواهد داشت که می توانید در یک چشم بر هم زدن، از پشت فرمان به پشت اسلحه های سوار بر اتومبیل جابجا شده و از آن استفاده کنید. همچنین نبرد های خاکی-آبی در این بازی نقش بزرگی را ایفا  خواهند کرد که یکی از مصداق های بزرگ آن قایق های RCB-90 و جت‌های جنگی هستند.کنترل هوا و دریا در بازی نقش اساسی در پیروزی‌ها خواهد داشت.




نوع محیط و مراحل بازی ها چند برابر بیشتر از BF3 میباشند از اعماق دریا گرفته تا ساختمان های مخروبه و کمپی از تشکیلات دشمن که تاکنون به نمایش درآمده اند. این تنوع در تعداد اسلحه های موجود در بازی هم اعمال شده که تأثیر مستقیمی بر اکشن آن خواهد گذاشت. صحنه های سینمایی به سبک هالیوود بسیار بیشتر و هیجان انگیزتر به نظر می رسند، به طوری که در هر مرحله چندین بار روی خواهند داد و در نتیجه هر عملی باید انتظار یک صحنه سینمایی و فوق العاده جذاب را داشته باشید. در کنار بخش تک نفره عالی، DICE از حالت چندنفره بی نقص نیز برای بازی خود استفاده کرده که گفته شده بیش از ۶۴ نفر در حالت آنلاین را پشتیبانی خواهد کرد و دارای مدها و ویژگی های جدید و قابل توجهی خواهد بود.






و اما در مورد گرافیک بازی هم آنچه که مشخص است، پیشرفت های حاصل شده در ابعاد تکنیکی و هنری بازی است که در بالاترین سطح ممکن توسط یک High PC اجرا شده است. توجه وسواس گونه و بیش از حد به میزان جزئیات و کیفیت بافت ها در طراحی محیط و شخصیت ها و استفاده از تکنیک های نورپردازی به سبک نسل بعد که زیبای های BF4 را بی حد و اندازه جلوه می دهند، گواه همین موضوع است. فراست بایت انجینی است که الکترونیک آرتز از آن برای ساخت بازی Battlefield 4 استفاده کرده است در چند سال اخیر هر عنوانی که با فراست بایت ساخته شده یک هدف داشته و آن ساختن عنوانی با گرافیکی در سطح عالی است . جدیدترین نسخه از فراست بایت یعنی FB3 یک موتور کاملا نسل بعدی است که اولین ردپایش را با انتشار BF4 به جا خواهد گذاشت.نسخه‌ی جدید NFS، نسخه‌ی جدید Dragon Age, Mirror’s Edge و هم‌چنین عنوان PvZ: Garden Warfare در حال ساخته شدن با این موتور پایه هستند. هم‌چنین به گفته‌ی BioWare عنوان بعدی Mass Effect اگر در دست ساخت باشد قطعا با همین موتور پردازش خواهد شد.یک نسل در گروی یک موتور… و قطعا هیچ شرکتی این ریسک را نخواهد کرد که اولین عنوان ساخته شده با یک موتور را به عنوان یک افتضاح به همگان بشناساند.




حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی

OS: Windows Vista SP2 32-bit - win 7 and 8
Processor (AMD): Athlon X2 2.8 GHz
Processor (Intel): Intel Core 2 Duo 2.4 GHz
Memory: 4 GB
Hard Drive / Solid State Drive: 30 GB
Graphics Card (AMD): AMD Radeon 3870
Graphics Card (NVIDIA): NVIDIA GeForce 8800 GT
Graphics Memory: 512 MB

 سیستم پیشنهادی

OS: Windows 8 64-bit
Processor (AMD): Six-Core
Processor (Intel): Quad-Core
Memory: 8 GB
Hard Drive / Solid State Drive: 30 GB
Graphics Card (AMD): AMD Radeon 7870
Graphics Card (NVIDIA): NVIDIA GeForce GT 660
Graphics Memory: 3 GB


5 دیویدی قیمت : 13500 تومان

با تخفیف ویژه قیمت فقط : 11500 تومان

bigpost1271 بازی PES 2013 با گزارش ترکی آذری و فارسی

(این محصول دارای گارانتی فروشگاه میباشد)

 در هرکجای کشور که هستید تنها با چند کلیک ساده این محصول را خرید نمایید و پس از دریافت وجه را به مامور پست بپردازید !


پرفروش ترین و برترین بازی جهان در سال 2013

 
            توضیحات : :

کمتر گیمریست که با سری بازیهای بسیار محبوب و زیبای ندای وظیفه کمپانی اکتیویژن آشنایی نداشته باشد .بازی Call Of Duty با انتشار بیش از ۱۰ نسخه ی متفاوت و جنجالی ازسال ۲۰۰۳ تاکنون ، همواره یکی از پر طرفدارترین عناوین دنیای گیم بوده و پس از فراز و نشیب های فراوان توانسته به یکی از پرفروش ترین FPS های تاریخ گیم تبدیل شود . نسخه ی جدید این بازی تحت عنوان Call of Duty : Ghosts حرف های زیادی برای گفتن دارد و با گرافیکی بی نظیر و امکاناتی منحصر به فرد بازگشته و فصد دارد یک تجربه ی استثنائی از ژانر اکشن تیراندازی را به طرفداران این سری هدیه کند . وقایع Call of Duty: Ghosts در سال ۲۰۲۳ رخ می دهد و در جهانی می باشد که دیگر ایالات متحده به عنوان ابر قدرت شناخته نمی شود چرا که در سال ۲۰۱۳ اتفاقاتی در این کشور رخ می دهد که منجر به تضعیف شدیدش می شود.در Call of Duty: Ghosts این بار ایالات متحده در برابر کشور های آمریکای لاتین قرار خواهد گرفت . چرا که فدراسیون کشورهای آمریکای جنوبی در نهایت موفق شده اند که به منابع فراوانی دست پیدا کنند و به یک ابر قدرت جدید تبدیل شده اند.  

                                                                         

            به مانند تمامی قسمت های  گذشته Activision تمرکز بسیاری را برای خلق یک اثر درخشان دیگر مربوط به داستان Ghosts گذاشته است. داستانی که توسط Stephen Gaghan برنده ی اسکار فیلم Traffic نوشته شده است و بر خلاف قسمت های گذشته ی Call of Duty این بار شاهد داستانی عاطفی تر و تیره تر می باشیم و زمانی را روایت می کند که پس از یک رویداد ویرانگر که در توازن قدرت های جهانی تغییراتی بزرگ ایجاد می کند ، دیگر کشوری چندان به ایالات متحده اهمیت نمی دهد و دیگر کسی این کشور را به عنوان یک ابر قدرت به رسمیت نمی شناسد ، حکایت آینده ی آمریکا به مانند کشورهایی شده که خودش روزی به علت ضعیف بودن آن ها ادعای مالکیتشان را داشته بود.

 


مراحلی که بازیکنان در آن به ماجراجویی های خود خواهند پرداخت ، بسیار شبیه به همان شیوه هایی است که هر کسی با این سری آشنایی دارد و انتظارش را می کشد. قهرمانان ما در شروع یکی از مراحل که در یک کشتی می باشد باید بمب ها و سلاح هایی که در این کشتی است را پیدا کنند و این کشتی را نابود سازند ، در ابتدا آن ها در زیر اقیانوس هستند و ماهی ها و مرجان هایی که تخت سنگ ها را به احاطه ی خود درآورده اند را در مقابل چشمانشان می بینند ، سپس آن ها به کف اقیانوس می رسند و گروهی از دشمنان را با شلیک همزمان از بین می برند وسپس باید به کشتی دشمن نفوذ کرده و در زمان گشت زنی نگهبانانجایی را برای پنهان شدن پیدا کنند و تا جایی که می توانند مخفی کاری را در دستور کار خود قرار دهند.

                                                                         

چنین تنظیماتی و این نوع دشمنانی که در برابر آمریکا قرار گرفته اند ، نه تنها در این بازی بلکه در میان دیگر شوترهای جنگی هم جدید می باشد. چرا که وقتی به دیگر شوترهای جنگی نگاه می کنیم آمریکا تاکنون در برابر کشورهای ویتنام، افغانستان ، عراق، پاکستان، خاورمیانه، کره (شمالی و جنوبی) ، روسیه، چین، تروریست ها، بیگانگان و زامبی ها قرار گرفته است ، اما هرگز به جنگ با کشورهای آمریکای جنوبی برنخواسته است. بنابر این ، چنین چیزی امتیازی برای خلاقیت Infinity Ward می باشد. به گفته ی سازندگان بازی Ghosts همانند نسخه چهارم یک انقلاب بزرگ در سبک تیراندازی اول-شخص به وجود می آورد و گیم پلی آن تغییرات زیادی کرده است . این ادعا درباره سبکی که سال هاست به ورطه تکرار افتاده، بسیار بزرگ است و در صورت تحقق چنین وعده ای، حقیقتاً می توان شاهد یک انقلاب بود.

            
سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Call of Duty : Ghosts
  • OS: Windows 7 64-Bit / Windows 8 64-Bit
  • CPU: Intel Core 2 Duo E8200 2.66 GHZ / AMD Phenom X3 8750 2.4 GHZ or better
  • Memory: 4 GB RAM
  • Hard Disk Space: 40GB
  • Video: Nvidia GeForce GTS 450 / ATI Radeon HD 5870 or better
  • Sound: DirectX compatible sound card
  • DirectX: DirectX 11
  • Internet: Broadband Internet connection for Steam and Online Multiplayer




  8 دیویدی قیمت : 16500 تومان

با تخفیف ویژه قیمت فقط : 14500 تومان

bigpost1271 بازی PES 2013 با گزارش ترکی آذری و فارسی

(این محصول دارای گارانتی فروشگاه میباشد)

 در هرکجای کشور که هستید تنها با چند کلیک ساده این محصول را خرید نمایید و پس از دریافت وجه را به مامور پست بپردازید !

           
خرید پستی بازی جدید بتمن آرخام 2013
Batman Arkham Origins




شخصیت و داستان های کمیک همیشه مورد توجه صنعت بازی و سینما بوده اند. بتمن یکی از سوپر هیرو های همین داستان های دلنشین است که در سال های اخیر فیلم های موفقی مثل سه گانه The Dark Knight را در کارنامه خود ثبت نموده و در دنیای بازی نیز پس از انتشار نخستین نسخه از سری Arkham یعنی Arkham Asylum به محبوبیت و موفقیت بزرگی دست یافته است، نسخه دوم با عنوان Arkham City منتشر شد و توانست باز هم نظر منتقد ها و بازیکنان را به سوی خود جلب کند، نسخه ای که در آن محیط بازی بسیار بزرگ تر شده بود، افراد جدیدی نیز اضافه شده بودند، بزرگ ترین دستاوردش ماموریت های جانبی پر تعداد و سرگرم کننده آن بود، چندی پیش اعلام شد که بازی بعدی از این سری دیگر توسط سازنده دو نسخه اول Rocksteady Studios ساخته نخواهد شد و Warner Bros Games Montréal وظیفه به تکمیل رساندن این سه گانه را بر عهده خواهد گرفت، Arkham Origins سومین نسخه این فرانچایز است که این بار نویسنده آن نیز تغییر نموده است.


در این نسخه،همه ی شخصیت های افسانه ی Batman دور هم جمع شده اند تا باری دیگر نام این قهرمان را سر زبان ها بیاندازد،حتی جوکر هم دیوانه تر از همیشه برگشته، و همگان تعجب کردند، زیرا جوکر از قبر برگشته! اما اینطور نیست! بلکه داستان بازی به ۲۰ سال قبل از مرگ جوکر باز می گردد و جوکر شادتر و قاتل تر از همیشه بازگشته تا بتمن جوان را دیوانه کند! گیم پلی بازی زیاد تغییر خاصی به خود ندیده است؛ سیستم مبارزات عینا مانند نسخه های قبل بوده ولی بهبود راضی کننده ای در بخش هایی مانند درجه سختی به وجود آمده و یک درجه سختی خاص که بدون Save و تنها یک جان در اختیار بازیکن قرار می دهد نوید سخت تر شدن بازی را می دهد. همچنین به عقیده بسیاری در Boss Fight های نسخه های قبلی Arkham عملا هیچ گونه چالشی وجود نداشت؛ برای حل این مسئله این بار قرار است با سخت ترین BF هایی در سری رو به رو شویم که بتوانند یک تجربه به یاد ماندنی و راضی کننده را به ارمغان آورند،

 از پیشرفت های بخش Combat همان طور که خود سازندگان نیز اعلام کرده بودند فقط و فقط می توان به اضافه شدن چند دشمن جدید و تعدادی حرکات و فنون تازه اشاره نمود و بخش های دیگر این قسمت دست نخورده باقی مانده اند. قسمت های جدید و ریزی نیز به گیم پلی بازی اضافه شده که بارزترین آن ها وسیله جدید به نام Remote Claw است که به Grapple در بازی Just Cause 2 نیز شباهت های بسیاری دارد. برج های شهر Gotham این سری از تکنولوژی استفاده می کنند که باعث نویز افتادن بر روی ردیاب های بتمن می شود و کار وی را برای انتخاب نقاط مهم روی نقشه دشوار می سازد، برای مقابله با این امواج باید به هک کردن سیستم امنیتی هر برج پرداخت؛ لازم به ذکر است که هر ساختمان با ساختمان دیگر فرق داشته و هر کدام نیازمند حل یک معمای جداگانه است، طراحی بازی نسبت به Arkham City گرم تر است. در Arkham City به دلیل جو سنگین و هوای زمستانی شهر شاهد هیچ گونه شادی و روشنایی در شهر نبودیم. اما در Arkham Origins ،کریسمس در راه است. شهر نسبت به قبل روشن تر شده و به همین دلیل عنصر نور در گرافیک و گیم پلی بازی نقشی اساسی و حیاتی خواهد داشت. چون تمام پلیس ها و تبهکاران شهر به دنبال شما هستند و عنصر مخفی کاری در این شماره بیشتر شده، نور در دیده شدن و یا پنهان ماندن شما نقش خواهد داشت.



حداقل سیستم مورد نیاز بازی Batman Arkham Origins :
OS : 32-bit: Vista, Win 7, Win 8
Processor : Intel Core 2 Duo, 2.4 GHz / AMD Athlon X2, 2.8 GHz
Memory : 2 GB RAM
Graphics : NVIDIA GeForce 8800 GTS / AMD Radeon HD 3850 or better with 512 MB of VRAM
DirectX® : ۹٫۰c
Hard Drive Space : 20 GB
Other Requirements : Broadband Internet connection
Additional Notes : Windows XP and DirectX® ۹٫۰b and below not supported


4 دیویدی قیمت : 10500 تومان

با تخفیف ویژه قیمت فقط : 8500 تومان

bigpost1271 بازی PES 2013 با گزارش ترکی آذری و فارسی

(این محصول دارای گارانتی فروشگاه میباشد)

 در هرکجای کشور که هستید تنها با چند کلیک ساده این محصول را خرید نمایید و پس از دریافت وجه را به مامور پست بپردازید !


خرید اینترنتی لباس به همراه شورت ورزشی پرسپولیس -  فصل جدید (92-93)

جدیدترین لباس وبه همراه شورت ورزشی تیم محبوب و پرطرفدار پرسپولیس

به همراه اسم  و شماره بازیکن محبوب شما در پشت پیراهن و شورت ورزشی

تهیه شده از بهترین جنس فلامنت با قیمت بسیار مناسب

تقدیم به همه طرفداران پرسپولیس



باشگاه پرسپولیس در دی سال 1342 به دست علی عبده در اوین و جاده قدیم شمیرانات بنیانگذاری شد و در آن رشته های بولینگ، والیبال، بسکتبال فعال بود. علی عبده بنیانگذار و اولین مدیر عامل باشگاه پرسپولیس متولد 1303 بود و در رشته بوکس یک ورزشکار حرفه ای بود. او سال های در آمریکا مسولیت های ورزشی داشت ور در بازگشت به ایران نیز چند سالی رئیس فدراسیون بوکس شد. فعالیت ورزشی پرسپولیس با یک تالار بولینگ آغاز شد. عبده مدت ها اندیشه ایجاد تیم فوتبال پرسپولیس را با خود داشت . دو سال بعد پرسپولیس رشته های ورزشی خود را گسترش داد و تیم فوتبال این باشگاه در رقابت های دسته دوم باشگاههای تهران حاضر شد که تیم ضعیفی در رده دوم باشگاه های کشور محسوب می­شد.  از اعضای محبوب و ماندگار آن محمود خوردبین را می توان نام برد. دی ماه 1344 آغاز تاریخ پرافتخار پرسپولیس است.

در سال 1346 شاهین که یکی از بزرگترین باشگاههای ایران بود، منحل شد. هنگامی که شاهین منحل شد، چند باشگاه مانند پاس، راه‌آهن و عقاب در پی جذب بازیکنان شاهین برآمدند و این به معنی از هم ‌پاشیدن این تیم بود. اما با رایزنی علی عبده با پرویز دهداری و مسعود برومند، ابتدا 4 نفر از بازیکنان باشگاه شاهین به نام‌های ابراهیم آشتیانی، ناظم گنجاپور، کاظم رحیمی (به عنوان کاپیتان) و بهمن نوروزی به تیم پرسپولیس پیوستند و روز 12 شهریور 1346 در یک بازی دوستانه با  جم آبادان که در آن زمان تیم  صاحب نام و قهرمان اولین دوره جام باشگاههای ایران بود، در ترکیب تیم قرار گرفتند. پرسپولیس این بازی دوستانه را 5-1 باخت، اما حضور این 4 نفر در آن بازی زمینه ‌ساز پیوستن بقیه بازیکنان شاهین به پرسپولیس و آغاز دوره  جدیدی در این باشگاه شد. پس از آن تمامی اعضای شاهین به پرسپولیس پیوستند و محبوبیت شاهین بلند پرواز را به پرسپولیس هدیه نمودند....


خریدار محترم قبل از خرید به نکات زیر توجه نمایید :

1 - این ست (پیراهن و شورت ورزشی) مربوط به فصل جدید رقابت های لیگ برتر 93 -92
میباشد و دقیقا همانند تصویر زیر میباشد.

2- پیراهن های این ست مربوط به دو بازیکن پیام صادقیان و سید سالحی میباشد که شماره آنها به همراه اسم آنها در پشت پیراهن مشخص است . (نام بازیکن مورد علاقه خود را در قسمت پیغام که در مرحله آخر خرید شما میباشد را ذکر کنید)


3- این ست در سایزهای مختلف موجود میباشد . حتما قد و وزن و سن خود را در قسمت پیغام ذکر نمایید.






برای خرید پیراهن به همراه شورت ورزشی پرسپولیس فصل جدید 93-92

بر روی گزینه خرید پستی در زیر کلیک کنید.

قیمت فقط : 25000 تومان






برای خرید پیراهن (بدون شورت ورزشی) پرسپولیس فصل جدید 93-92

بر روی گزینه خرید پستی در زیر کلیک کنید.

قیمت فقط : 19000 تومان












جنس : فلامنت درجه 1

برای خرید پیراهن به همراه شورت ورزشی پرسپولیس (علی کریمی) - سایز Medium و Small فصل 91-92

بر روی گزینه خرید پستی در زیر کلیک کنید.

قیمت فقط : 20000 تومان

در هرکجای کشور که هستید تنها با چند کلیک ساده این محصول را خرید نمایید و پس از دریافت وجه را به مامور پست بپردازید !