HDdownload

HDdownload

HDdownload

HDdownload

دانلود کرک Razor برای GTA IV و EFLC

سه شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۳۷ ب.ظ

دانلود کرک Razor برای GTA IV و EFLC
کرک Razor برای بازی های GTA IV و EFLC
این کرک یکی از بهترین و پر طرفدار ترین کرک هایی است که تا به حال برای این بازی منتشر شده. این پست رو به دلیل درخواست های زیاد دوستان ارسال کردم. اگر بازیتان را کرک نکنید مشکلاتی مانند تکان خوردن دوربین بازی، خود به خود حرکت کردن خودروها و … بوجود می آید. همچنین ممکن است که در هنگام نصب پچ آپدیت به مشکل برخورد کنید.
برای دانلود و آموزش هر دو کرک به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

» آموزش نصب کرک GTA IV:
برای نصب این کرک فقط کافیست فایل های LaunchGTAIV.exe, 1911.dll را در شاخه اصلی فولدر بازی کپی کنید. پس از کپی کردن کرک در پوشه نصب شما باید فایل Registry.reg را نیز ویرایش و اجرا نمایید.
برای ویرایش ابتدا فایل رجیستری را با نوت پد باز کنید. در خط چهارم در مقابل InstallFolder میسر بازی به صورت لاتین نوشته شده است. به جای این کلمه مسیر بازی خود را با دوبار \ وارد کنید. مثال:
اگر مسیر بازی شما D:\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV باشد
آن را به صورت D:\\Rockstar Games\\Grand Theft Auto IV بنویسید…
حالا به خط هشتم مراجعه کرده. در این قسمت در مقابل InstallFolder کلمه Masire Social Club نوشته شده است که باید به جای آن مسیر برنامه Rockstar Games Social Club را با دوبار \ وارد کنید.
سپس تغییرات انجام شده را سیو کنید و در پایان این فایل را نصب کنید.

 

» آموزش نصب کرک GTA EFLC:
برای نصب کرک این بازی باید فایل های data.dll و LaunchEFLC.exe را در پوشه اصلی بازی کپی کنید. بعد از آن فایل  Registry.reg را با نوت پد باز کنید. در خط چهارم و ششم در مقابل InstallFolder مسیر بازی نوشته شده است که باید مسیر بازی رو با دو \ وارد کنید. (همان طوری که در آموزش IV گفته شده). سپس در خط هشتم در مقابل InstallFolder که مسیر برنامه Social Club خواسته شده را با دو \ وارد کنید.
سپس تغییرات را سیو کنید و این فایل را نصب کنید.

 

 

دانلود کرک Razor برای GTA IV (لینک آپدیت شد!)
حجم: 301 کیلوبایت
حجم: 513 کیلوبایت
پسورد: www.game2download.ir



  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۳۷ ب.ظ
  • amir kardan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی