HDdownload

HDdownload

HDdownload

HDdownload

خرید بازی Battlefield 4 - بتلفیلد 4

جمعه, ۲۲ آذر ۱۳۹۲، ۰۵:۱۰ ب.ظ
خرید اینترنتی  بازی Battlefield 4 - بتلفیلد 4

سرانجام انتظارها به پایان رسید و نسخه جدید بتلفیلد  رسید!





           سری Battlefield  همواره از بزرگترین بازی های موجود در هر نسل بوده اند که نسخه های جدید آن بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. پس از موفقیت های کسب شده در مجموعه Bad Company، قرار شد تا در ادامه یک نسخه اصلی برای این سری عرضه شود. به این ترتیب Battlefield 3 در سال ۲۰۱۱ منتشر شد که دارای یک اکشن نفس گیر و هیجان انگیز بود و هنوز هم کسانی هستند که بخش تک نفره آن را با وجود ضعف های فراوان، برای چندمین بار تجربه می کنند. البته بیشترین موفقیت این بازی به بخش چندنفره آن مربوط می شود که توانسته به یکی از پرمخاطب ترین عناوین گروهی شبکه های آنلاین تبدیل شود. هم اکنون بار دیگر همه نگاه ها بسوی BF معطوف شده و همانطور که انتظار می رفت، EA جوخه جدید خود را وارد چهارمین میدان نبرد نمود و اینگونه شد که Battlefield 4  به رسمیت رسید. سازندگان در استودیوی خوشنام DICE نوید یک داستان درگیر کننده و عالی را می دهند. شخصیت پردازی و روابط ما بین آن ها در BF4 از سطح بالاتری نسبت به قبل برخوردار است و حفظ جان هر یک از اعضای گروه، از چالش های هر بازیکنی خواهد بود.



داستان بازی دنباله‌روی همان فرمول همیشگی شوترهای امروزیست! ایالات متحده در یک سو و جمهوری فدرال روسیه نیز در سویی دیگر در حالی که اتفاقاتی که در شانگهای برای تیم “سنگ قبر” (Tombstone) رخ می‌دهد کاتالیزور اصلی داستان در BF4 است.این گروه متشکل از چندین میهن پرست امریکایی است که رهبرشان شخصی به نام Daniel Recker است.همان کسی که باکس آرت بازی به عکسش مزین شده است و در تریلرها صدای او را می‌شنویم.بازی‌کن نقش “رکر” را برعهده می‌گیرد که وظیفه دارد همراه با تیم سه نفره‌اش اعضای ارشد و پرنفوذ آمریکایی و برخی ژنرال‌های ارشد را که توسط سرباز های چینی به گروگان گرفته شده اند و در شهر شانگهای نگهداری می شوند را پیدا کرده و آن ها را از این شهر پرجمعیت فراری دهند که در حین این عملیات ماجراهای داستان پیچیده‌تر می‌شوند.مسائل شخصی و زندگی خصوصی تیم “سنگ قبر” به عنوان مهم‌ترین رکن بازی ایفای نقش می‌کنند.






ظاهراً تغییرات زیادی در گیم پلی بازی وارد نشده و فقط دستی به سر روی آن کشیده شده که کمی تازه جلوه کند. امکاناتی از قبیل گرا دادن و رد و بدل کردن دستورات در میان افراد جوخه یا امکان استفاده از وسایل نقلیه سبک و سنگین در حد و اندازه های گسترده و همچنین یک سری تغییرات در ساختار اسلحه های قابل استفاده در BF4 به چشم می خورند. امکان راندن وسایل نقلیه در نسخه های قبلی هم موجود بود که اتفاقاً یکی از محبوبترین مراحل BF3 را تشکیل می داد اما اینبار امکان رانندگی و استفاده از جیپ های جنگی دشمنان هم وجود خواهد داشت که می توانید در یک چشم بر هم زدن، از پشت فرمان به پشت اسلحه های سوار بر اتومبیل جابجا شده و از آن استفاده کنید. همچنین نبرد های خاکی-آبی در این بازی نقش بزرگی را ایفا  خواهند کرد که یکی از مصداق های بزرگ آن قایق های RCB-90 و جت‌های جنگی هستند.کنترل هوا و دریا در بازی نقش اساسی در پیروزی‌ها خواهد داشت.




نوع محیط و مراحل بازی ها چند برابر بیشتر از BF3 میباشند از اعماق دریا گرفته تا ساختمان های مخروبه و کمپی از تشکیلات دشمن که تاکنون به نمایش درآمده اند. این تنوع در تعداد اسلحه های موجود در بازی هم اعمال شده که تأثیر مستقیمی بر اکشن آن خواهد گذاشت. صحنه های سینمایی به سبک هالیوود بسیار بیشتر و هیجان انگیزتر به نظر می رسند، به طوری که در هر مرحله چندین بار روی خواهند داد و در نتیجه هر عملی باید انتظار یک صحنه سینمایی و فوق العاده جذاب را داشته باشید. در کنار بخش تک نفره عالی، DICE از حالت چندنفره بی نقص نیز برای بازی خود استفاده کرده که گفته شده بیش از ۶۴ نفر در حالت آنلاین را پشتیبانی خواهد کرد و دارای مدها و ویژگی های جدید و قابل توجهی خواهد بود.






و اما در مورد گرافیک بازی هم آنچه که مشخص است، پیشرفت های حاصل شده در ابعاد تکنیکی و هنری بازی است که در بالاترین سطح ممکن توسط یک High PC اجرا شده است. توجه وسواس گونه و بیش از حد به میزان جزئیات و کیفیت بافت ها در طراحی محیط و شخصیت ها و استفاده از تکنیک های نورپردازی به سبک نسل بعد که زیبای های BF4 را بی حد و اندازه جلوه می دهند، گواه همین موضوع است. فراست بایت انجینی است که الکترونیک آرتز از آن برای ساخت بازی Battlefield 4 استفاده کرده است در چند سال اخیر هر عنوانی که با فراست بایت ساخته شده یک هدف داشته و آن ساختن عنوانی با گرافیکی در سطح عالی است . جدیدترین نسخه از فراست بایت یعنی FB3 یک موتور کاملا نسل بعدی است که اولین ردپایش را با انتشار BF4 به جا خواهد گذاشت.نسخه‌ی جدید NFS، نسخه‌ی جدید Dragon Age, Mirror’s Edge و هم‌چنین عنوان PvZ: Garden Warfare در حال ساخته شدن با این موتور پایه هستند. هم‌چنین به گفته‌ی BioWare عنوان بعدی Mass Effect اگر در دست ساخت باشد قطعا با همین موتور پردازش خواهد شد.یک نسل در گروی یک موتور… و قطعا هیچ شرکتی این ریسک را نخواهد کرد که اولین عنوان ساخته شده با یک موتور را به عنوان یک افتضاح به همگان بشناساند.




حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی

OS: Windows Vista SP2 32-bit - win 7 and 8
Processor (AMD): Athlon X2 2.8 GHz
Processor (Intel): Intel Core 2 Duo 2.4 GHz
Memory: 4 GB
Hard Drive / Solid State Drive: 30 GB
Graphics Card (AMD): AMD Radeon 3870
Graphics Card (NVIDIA): NVIDIA GeForce 8800 GT
Graphics Memory: 512 MB

 سیستم پیشنهادی

OS: Windows 8 64-bit
Processor (AMD): Six-Core
Processor (Intel): Quad-Core
Memory: 8 GB
Hard Drive / Solid State Drive: 30 GB
Graphics Card (AMD): AMD Radeon 7870
Graphics Card (NVIDIA): NVIDIA GeForce GT 660
Graphics Memory: 3 GB


5 دیویدی قیمت : 13500 تومان

با تخفیف ویژه قیمت فقط : 11500 تومان

bigpost1271 بازی PES 2013 با گزارش ترکی آذری و فارسی

(این محصول دارای گارانتی فروشگاه میباشد)

 در هرکجای کشور که هستید تنها با چند کلیک ساده این محصول را خرید نمایید و پس از دریافت وجه را به مامور پست بپردازید !

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • جمعه, ۲۲ آذر ۱۳۹۲، ۰۵:۱۰ ب.ظ
  • amir kardan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی